dinsdag 1 september 2015

over mij





Hi all,


Ik ben Donna en ik ben 13 jaar oud. Ik zit in de tweede klas van het VWO. Ik wilde al een hele tijd een blog starten en op 5 februari 2015 heb ik deze stap gezet. Eerst heette ik 4beautymoments maar na een tijdje heb ik de naam veranderd naar Lifestylefeelings, omdat ik eigenlijk meer met lifestyle doe.
Een blog starten is een van de beste beslissingen geweest die ik tot nu toe heb gemaakt, omdat ik nu altijd mijn creativiteit of mening kwijt kan, en daar ben ik erg blij mee!
Ik blog dus voornamelijk over lifestyle. Af en toe schrijf ik wel reviews, of iets anders maar voornamelijk dus Lifestyle. Ik ben ook heel geïnteresseerd in fashion, maar ik weet nooit heel goed wat ik daarover moet schrijven. Ook vind ik interieur heel leuk, maar daar blog ik ook niet heel vaak over, maar ik ga proberen dat wel te doen!

Misschien is het ook handig om wat dingen over mijzelf te vertellen;)
Ik ben dus Donna, ik vertel mijn achternaam niet want dat mag niet van mijn ouders. 
Mijn hobby's zijn: Netflix kijken, youtube kijken, shoppen, kletsen, lezen en natuuuurlijk bloggen!
Ik heb een hond, ze heet Salty en ze heeft een eigen Instagram account(saltythefrenchie), dus volg haar allemaal even;). Ik heb 2 zussen(Ja, ik ben de jongste thuis), mijn oudste zus is 19 en woont sinds kort samen met haar vriend. Mijn andere zus is 16 jaar oud en verstandelijk gehandicapt(Ze heeft de gedachte van een 4 jarig kind). Mijn lievelings kleuren zijn alle pastel kleuren en mijn favoriete eten zijn pannenkoeken, koekjes/cakejes deeg, ijsjes en warme stroopwafels
Ik ben geen fanatieke sporter, maar omdat ik toch op een sport moet van mijn ouders zit ik samen met één van mijn beste vriendinnen op fitness.

Ik hoop dat jullie nu genoeg over mij weten, en zo niet, kan je altijd een reactie achterlaten met jouw vraag!

-XXX- Donna


1 opmerking :