dinsdag 9 juni 2015

Pinterest

Heeii meiden,

Ik zit nu ongeveer driekwart jaar op Pinterest en het is echt heel leuk! Als je de app al kent, lees dan alsnog even verder, want aan het einde van dit artikel staat mijn naam zodat jullie mij kunnen volgen.
Je kunt het downloaden op je mobiel, en op je laptop/computer kun je naar de site. Het is dus heel handig en als je ergens moet wachten kun je altijd even op pinterest.

Als je de app op je mobiel opent heb je zoals hier boven 2 rijen met foto's die andere mensen hebben gepint. Als je een foto zelf ook leuk vind dan kan je hem pinnen, liken of verzenden. Dit doe je door je vinger ingedrukt te houden en dan komt er een rondje me daarboven 3 mogelijkheden (Zie de afbeelding hierboven) Je kunt dan dus kiezen tussen pinnen, liken of verzenden. Pinnen is het linker knopje, met de 2 punaises. Als je hoervoor kiest moet je kiezen op welk bord je de afbeelding zet. Borden kan je zelf aanmaken en zelf een naam geven. Bijvoorbeeld: Ik zie een plaatje wat te maken heeft met fashion, dus ik maak een bord aan die fashion of mode heet en daar pin ik hem op. Als je dan een andere keer iets wilt pinnen dat bij fashion hoort dan doe je die afbeelding ik op dat bord. Als je iets leuk vind maar je wilt het niet pinnen, kan je het liken. Dit is het middelste knopje met het hartje erop. Als je dit doet hoef je hem niet op een bord te zetten maar staat hij gewoon bij vind-ik-leuks. Als je een plaatje wilt verzenden via Whatsapp naar iemand, kan dit ook. Dit is natuurlijk het rechte knopje met het papieren vliegtuigje erop. Zelf gebruik ik deze knop niet heel vaak.

Nu is jullie vraag natuurlijk wat voor plaatjes erop staan, zowat alles! Als je het net hebt aangemaakt kan je kiezen waarvan je borden wilt zien op je startpagina. Je kunt er zoveel kiezen als je wilt. En als jou interesses er niet bij staan kan je altijd nog op het zoekbalkje zoeken zodat je er wel plaatjes van ziet! Fashion, make-up, schoenen, haar, nagels, lifestyle, zomer plaatjes, disney figuren enzovoort! Je kunt er zowat alles vinden, dus het is voor iedereen leuk.
Je krijgt niet heel snel volgers, ik heb het al best lang en heb nog maar 6 volgers:(.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te weten wat pinterest is, wat je kunt doen en hoe het werkt. Heb je de app nog niet dan zou ik hem zeker downloaden!

Ik ben dit op mijn laptop aan het schrijven, dus ik kan geen smileys. Daarom heb ik een screenshot gemaakt zodat jullie mij op kunnen zoeken als jullie mij willen volgen. Ik heet dus gewoon Donna met een ananas smiley dan een watermeloen smiley en als laatste de smiley met 2 hartjes.

-XXX- Donna


Geen opmerkingen :

Een reactie posten